Termeni de utilizare
Orice dispută apărută în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul oricăror litigii apărute în timpul achiziției, plății sau livrării de bunuri achiziționate în magazinul online fotomax.md și nesoluționate prin prezenta lege, acestea se vor rezolva pe cale amiabila în termen de 30 de zile lucrătoare de la data notificării scrise.
Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe cale pașnică, competența revine instanțelor din Moldova. Fiind de acord cu acești termeni la plasarea și plata unei comenzi, cumpărătorul magazinului online fotomax.md își asumă în totalitate aceste riscuri.
Returnarea mărfurilor
Potrivit Legii Republicii Moldova nr.105-XV din 13 martie 2003 „Cu privire la protecția drepturilor consumatorului”, este posibilă înlocuirea produsului cu un produs similar în termen de 14 zile calendaristice sau returnarea banilor cheltuiți, dacă produsul specificat nu a fost folosit, se păstrează prezentarea acestuia, proprietățile consumatorului, sigiliile, etichetele fabricii, precum și o chitanță de vânzare sau bon de numerar eliberată cumpărătorului împreună cu produsul specificat vândut.
La cumpărarea într-un magazin online, schimbul se face la:
• Chișinău, st. Arborilor, 21
5.1 Metoda de rambursare
Rambursările vor fi procesate folosind aceeași metodă de plată pe care ați folosit-o pentru a face achiziția.
Dacă livrarea nu este posibilă sau nu a fost efectuată în termen de 30 (treizeci) de zile de la data confirmării Tranzacției de plată relevante, magazinul online este obligat să inițieze Anularea Tranzacției de plată relevante, cu excepția cazului în care a fost primit consimțământul expres în scris din partea Cumpărător privind prelungirea termenului de livrare.
Magazinul online fotomax.md sau Cumpărătorul au posibilitatea de a iniția o Revocare a Tranzacției de Plată atât integral, cât și parțial, în funcție de natura și motivul revocării.
Atenţie! Rambursările către un card bancar sunt posibile în termen de 14 zile lucrătoare de la inițierea Anulării Tranzacției de plată relevante.
Organul legislativ însărcinat cu protejarea drepturilor consumatorilor în Republica Moldova este:
Agenția pentru Protecția Consumatorului
Adresa: Chisinau, str. Vasile Alexandri, 78 de ani
Tel:(022) 74-14-64
E-mail: consumer@apc.gov.md
Site: consumer.gov.md
Reclamațiile sunt luate în considerare la prezentarea unei chitanțe de numerar sau a altor documente care atestă faptul achiziționării bunurilor.
Termeni de livrare
Cost de livrare in Chisinau:
• Pentru comenzile de peste 3000 lei — livrarea este GRATUITA.
• Pentru comenzile de pana la 3000 lei costul de livrare este de 100 lei.
Costul livrării în Moldova:
• Achitat separat la serviciul de curierat Nova Poshta.
Timp de livrare in Chisinau:
• Livrarea în Moldova durează de la 1 la 3 zile lucrătoare.
Termeni de livrare in Moldova:
• Livrarea în Moldova durează de la 1 la 5 zile lucrătoare.
Livrarea se efectuează de luni până vineri între orele 10:00 și 18:00.
Livrarea se face la intrarea sau poarta unei case private. Curierul vă va suna cu 60 de minute înainte de livrarea mărfii.
ATENŢIE! Responsabilitățile serviciului de livrare nu includ demonstrarea caracteristicilor consumatorului și instruirea cumpărătorului. Dacă aveți întrebări despre livrarea mărfurilor, vă rugăm să contactați serviciul de asistență la telefon: 022-99-44-55
Cumpărare si plata
Pe pagina produsului dorit, indicați cantitatea produsului. Faceți clic pe butonul „Adăugați în coș”. Articolul intră în coș. Deschideți-vă coșul făcând clic pe pictograma situată în colțul din dreapta sus al paginii și apoi pe butonul „Coș”. Apoi treceți la finalizarea comenzii făcând clic pe butonul „Plasați comanda”.
Pentru a edita conținutul coșului dvs., puteți face clic pe pictograma coș de gunoi pentru a șterge un articol sau pictograma + sau — pentru a edita cantitatea unui articol.
3.1 După deschiderea paginii cu formularul de comandă, completați toate câmpurile marcate cu o steluță. Aceste câmpuri sunt obligatorii!
• Nume
• Adresa de e-mail
• Telefon
• Adresa (numele localitatii, strada, casa, apartamentul)
Câmpul Notă cumpărător este opțional.
3.2 În câmpul următor „Oraș (Suburb)/District” trebuie să indicați numele orașului sau suburbiei dumneavoastră. Când completați acest câmp, va apărea o listă de titluri disponibile. Dacă localitatea dumneavoastră nu se află pe listă, trebuie să indicați numele centrului raional în care se află localitatea dumneavoastră.
În continuare, veți avea una dintre următoarele metode de livrare:
• Ridicare: Marfa va trebui ridicată de la adresa: Chișinău, str. Arborilor 21 (Shopping MallDova)
• Livrare pe tot teritoriul Chișinăului
• Livrare în toată Moldova de către Nova Poshta. Compania Nova Poshta este responsabilă pentru mărfuri. Marfa este asigurată la plecare.
Plata comenzii se face:
• Plata ONLINE — folosind un card bancar VISA sau MasterCard
• Plata in numerar la livrarea catre curier
• Plata in magazin la ridicare
Plata cu cardul la livrare la curier NU ESTE POSIBILĂ!
3.3 Apoi, faceți clic pe butonul „Plasați o comandă”. Dacă plătiți online, veți fi apoi redirecționat către pagina cu sistemul de plată securizat al băncii, unde va trebui să introduceți detaliile cardului bancar și să confirmați plata.
În termen de 60 de minute (de la 10:00 la 22:00) managerul magazinului vă va suna înapoi pentru a clarifica momentul livrării mărfurilor la adresa dumneavoastră.
Vă rugăm să rețineți că numai clientul al cărui nume și prenume au fost indicate pe site la plasarea comenzii poate primi bunuri plătite cu un card de plată, prin urmare, la primirea comenzii, trebuie să aveți la dumneavoastră un act de identitate.
Serviciul de asistență
Fotomax.md oferă clienților săi un serviciu de asistență telefonică: 022-99-44-55
Asistența este oferită în termen de 7 zile lucrătoare. Program de lucru: luni – duminica de la 10:00 la 22:00.
Serviciul de asistență va consilia clienții cu privire la bunurile și serviciile oferite de magazinul nostru online, cu privire la metodele de plată și livrarea mărfurilor, precum și cu privire la rechemarea unei tranzacții de plată. Serviciul de asistență trebuie să accepte plângeri de la Clienți, să le furnizeze informații despre statutul actual a procesului de tratare a reclamațiilor și, dacă este necesar, să se asigure că reclamațiile sunt investigate.
Politica de confidențialitate
Datele cu caracter personal sunt prelucrate in conformitate cu Legea nr.133 din 07-08-2011 privind protectia datelor cu caracter personal. Fotomax.md colectează, prelucrează și utilizează datele personale ale clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientului și se vor baza pe cerințele legale pentru a furniza serviciile solicitate. Fotomax.md prelucrează datele personale în conformitate cu prevederile legii și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Datele personale privind tranzacțiile de plată includ, dar nu se limitează la, următoarele:
• adresa IP a clientului;
• Numele clientului;
• Prenumele clientului;
• Numărul de telefon al clientului;
• Tip card;
• Numele clientului indicat pe card;
• Adresa de email a clientului;
• Valuta tranzacției;
• Informații de livrare;
Regulile de funcționare ale studioului
Studioul FOTOMAX (Xproject SRL) oferă o un asortiment mare de săli/ zone foto, pentru implementarea proiectelor Dvs. foto.
- SECURITATEA DATELOR PERSONALE
Studioul FOTOMAX colectează, prelucrează și utilizează datele personale ale clienților. Aceste date vor fi colectate pe baza consimțământului clientului și se vor baza pe cerințele legale pentru a furniza serviciile solicitate.
Studioul FOTOMAX prelucrează datele cu caracter personal în conformitate cu prevederile legii și în conformitate cu Politica de confidențialitate. Datele personale ale tranzacțiilor de plată includ, dar nu se limitează la, următoarele:
— Adresa IP a clientului;
— Numele clientului;
— Prenumele clientului;
— Numărul de telefon al clientului;
— Tip card;
— Numele clientului, așa cum este indicat pe card;
— Adresa de email a clientului;
— Moneda tranzacției;
- Informații despre durata de închiriere a studioului foto;
- Informații despre sala studioului care a fost selectată;
2. SERVICIUL SUPORT
Studioul FOTOMAX oferă clienților săi un serviciu de suport la telefon: +37360699662
Asistența este oferită în termen de 7 zile lucrătoare.
Program de lucru: luni – duminica de la 9:00 la 21:00.
Serviciul de asistență va consulta clienții cu privire la sălile actuale din studiou, timpul de închiriere disponibil, condițiile de rezervare și plată, precum și revocarea tranzacției de plată. Serviciul Clienți este responsabil pentru acceptarea plângerilor de la Clienți, furnizarea acestora de informații cu privire la stadiul procesului de reclamații și asigurarea faptului că reclamațiile sunt investigate atunci când este necesar.
3. Regulile studioului foto.
— Studioul activează de Luni — Vineri de la 9:45-19:15.
— Studioul activează în zilele de WEEKEND doar conform rezervărilor.
— Anunțați administratorul dacă doriți să vă prezentați mai devreme de ora 9:45.
— Studioul răspunde la mesaje/ apeluri de la 9:00 — 21:00.
- Pentru rezervările în afara orelor de activitate a studioului, se achită adițional 100 lei/ora.
- La rezervarea studioului, este necesară o plată în avans de 30% din costul rezervării.
- Avansul nu este rambursabil dacă serviciile studioului sunt anulate/reprogramate de către client, cu mai puțin de 72 de ore înainte.
- Plata studioului foto se face în funcție de orele rezervate, si nu in funcție de timpul în care va aflați efectiv in studiou.
- Persoanele juridice fac o plată în avans de 100% înainte de rezervarea studioului.
- Intrarea în studiou este permisă numai cu încălțăminte de schimb cu talpa curată sau Bahile, care vor fi oferite de administrator. Persoana care a efectuat rezervarea, este responsabilă pentru curățenia încălțămintei sale și a celorlalți participanți.
- Clienții care vor poza pe un fundal de hârtie sau pe o cicloramă, sunt obligați să aibă încălțăminte de schimb cu talpa curată. În caz contrar, va trebui să lipiți bandă adezivă (pe care o va oferi administratorul), inclusiv pe talpa neagră.
- Accesul în sală este permis până la 6 persoane pentru mai multe persoane este necesară o plată suplimentară de 50 lei/persoană pe oră
- Fotograful și videograful au acces liber în sală.
- Ședințele foto cu animalele de companie, confetti, fumatul sau aprinderea lumânărilor în studiou, precum și alte momente pentru filmările care necesita curățenie suplimentara a sălii, sunt convenite în prealabil cu administrația studioului.
- Vestiarul este în acces liber pentru toată lumea. Dacă doriți să rezervați un vestiar doar pentru Dvs., vă rugăm să anunțați în prealabil administratorul. Preț: 200 lei/ora.
- Dacă spargeți sau deteriorați ceva în studio, sunteți responsabil pentru plata pentru repararea sau înlocuirea articolului rupt sau deteriorat. Fotograful poartă întreaga responsabilitate financiară pentru echipamentul amplasat în sală.
- Studioul nu este responsabil pentru obiectele personale uitate sau abandonate.
- Vă rugăm să luați toate lucrurile personale cu dvs. în sală.
- Fundalul de hârtie este un articol consumabil și este rulat până la indicator de către administratorul studioului. Dacă deteriorați fundalul (îl rupeți, îl mototoliți, îl pătați, îl tăiați etc.), sunteți obligat să plătiți paguba: 200lei/metru.
- În caz dedeteriorare sau murdărirea cicloramei sunteți obligați să vă asumați compensarea daunelor provocate (de la 600lei spălarea cicloramei 1200lei vopsirea deplină a cicloramei).
- Studioul oferă echipament și îmbrăcăminte în chirie (cu anunțare prealabilă).
- Fundal personal. De la noi poți achiziționa și păstra un fundal personal pe care doar tu îl vei folosi.
- Fotograful este obligat după ședința foto să întoarcă la loc toate elementele de decor sau mobilier, precum și luminile de studio folosite în starea în care le-a primit.
- Pentru a economisi timpul rezervării Dvs. Vă rugăm să anunțați preventiv despre luminile care aveți nevoie, tehnică, piese de mobilier sau haine — Le vom pregăti cu dag pentru Dvs.
- Persoana care a rezervat studioul este obligată să anunțe toți participanții despre regulamentul nostru.
Vă mulțumim că respectați regulamentul studioului.
4. CUM SE EFECTUEAZĂ REZERVAREA STUDIOUNUI ? TEHNOLOGIA DE REZERVARE ȘI ACHITARE.
Pe pagina studioului FOTOMAX vei vedea un CALENDAR ONLINE, care va indica timpul disponibil pentru închiriere. În dreapta calendarului trebuie să selectați:
— Sala
— Data închirierii
— Ora de închiriere (indicând de la ce oră până la ce oră)
Vi se va afișa costul total al închirierii și o plată în avans, care trebuie plătită ONLINE. Restul sumei de închiriere a studioului o veți efectua la studio (numerar sau card).
Apoi, trebuie să faceți clic pe „Plătiți avans”.
După deschiderea paginii cu formularul de rezervare a studioului, trebuie să completați următoarele câmpuri:
— Nume
— Prenume
— Telefon
— Adresa de e-mail
Câmpul „Notă de comandă” este opțional. Dacă doriți, indicați echipamentul de care aveți nevoie pentru filmare, fundalul și hainele dorite pentru închiriere.
Plata în avans pentru rezervarea studioului se face ONLINE — folosind un card bancar VISA sau MasterCard
Apoi, faceți clic pe butonul „Confirmați comanda”. Veți fi redirecționat către pagina cu sistemul de plată securizat al băncii, unde va trebui să introduceți detaliile cardului bancar și să confirmați plata.
După achitarea cu succes a avansului, rezervarea dumneavoastră va fi introdusă automat în calendar și vă va fi trimis un e-mail de confirmare a rezervării și a regulilor studioului foto.
5. RETURNAREA BANILOR.
— Avansul nu este rambursabil dacă serviciile de studio foto sunt anulate/reprogramate cu mai puțin de 72 de ore înainte.
— În cazul anulării/ reprogramării chiriei studioului cu mai mult de 72 de ore înainte, plata în avans va fi returnată pe cardul dumneavoastră bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la inițierea Anulării Tranzacției de Plată corespunzătoare.
— După prestarea serviciului, avansul nu este rambursabil.
— Studioul FOTOMAX sau Clientul au posibilitatea de a iniția o Revocare a Tranzacției de Plată atât integral cât și parțial, în funcție de natura și motivul revocării.
— Organismul însărcinat cu protejarea drepturilor consumatorilor în Republica Moldova este:
Agenția pentru Protecția Consumatorului
Adresa: Chisinau, str. Vasile Alexandri, 78
Tel:(022) 74-14-64
E-mail: consumator@apc.gov.md
Site: www.consumator.gov.md
Reclamațiile sunt luate în considerare la prezentarea unei chitanțe de numerar sau a altor documente care atestă plata pentru serviciu.
DISPOZIȚII FINALE ȘI JUDICIARE
Orice dispută apărută în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi rezolvată pe cale amiabilă. În cazul în care apar eventuale litigii la plata serviciilor studioului FOTOMAX și nu sunt soluționate prin alin. din prezenta lege, acestea vor fi soluționate pe cale amiabila în termen de 30 de zile lucrătoare de la data notificării scrise.
Dacă litigiul nu poate fi soluționat pe cale pașnică, competența revine instanțelor responsabile din Republica Moldova. Acceptând aceste condiții la plata unui avans pentru prestarea serviciilor de către studioul FOTOMAX, clientul își asumă în totalitate aceste riscuri.