0
Navbar, Menu Magazin

Chirie tehnică

Reguli pentru chirie

  • Chirie tehnică FOTOMAX activează de luni până duminică, între orele 9:45 și 19:15.
  • Dacă doriți să închiriați echipament în afara orelor de lucru, vă rugăm să informați administratorul din timp.
  • Administratorul Chirie tehnică FOTOMAX răspunde la mesaje și apeluri între orele 8:00 și 21:00.
  • Dacă sunteți client nou, veți trece printr-un proces de verificare efectuat de serviciul de securitate. Pentru aceasta, contactați administratorul la numărul +373 68996969.
  • După aprobarea profilului de către serviciul de securitate, veți putea rezerva echipamente online fără implicarea administratorului.
  • Dacă profilul nu este aprobat, închirierea este posibilă doar cu o garanție de 100% din valoarea echipamentului.
  • Rezervările ONLINE necesită un avans de 50% din valoarea totală a închirierii.
  • Avansul nu se returnează dacă anularea sau reprogramarea închirierii este făcută cu mai puțin de 120 de ore (5 zile) înainte.
  • La preluarea echipamentului, este obligatoriu să aveți un act de identitate (buletin).
  • Administratorul verifică starea de funcționare a echipamentului atât la preluare, cât și la returnare.
  • Veți semna un contract de împrumut pentru valoarea echipamentului închiriat. Dacă acest contract nu este semnat, se cere o garanție egală cu valoarea totală a echipamentului.
  • Durata închirierii este de o zi calendaristică. Dacă rezervați pentru o zi, echipamentul trebuie returnat în aceeași zi. Returnarea este permisă până la ora 8:00 a zilei următoare, dacă există o înțelegere prealabilă cu administratorul. În caz contrar, se percepe o taxă pentru o zi suplimentară.
  • În cazul, în care aveți nevoie de produs înaintea orelor de lucru apelați administratorului înainte de a rezerva.
  • Clienți juridici – pentru rezervări, contactați administratorul la +373 68996969. Clienții juridici plătesc un avans integral de 100% înainte de închiriere.
  • În cazul deteriorării, pierderii sau nereturnării echipamentului, clientul este obligat să achite integral costurile de reparație sau înlocuire.
  • Pentru a economisi timp, vă rugăm să menționați în notele rezervării ora la care veți ridica echipamentul. Acesta va fi pregătit în avans pentru dumneavoastră.

CUM REZERVAȚI ECHIPAMENTUL? PROCESUL DE REZERVARE ȘI PLATĂ

  • Accesați pagina Chirie tehnică pe de site-ul www.fotomax.md.
  • Înregistrați-vă sau autentificați-vă, apăsând pe simbolul utilizatorului din colțul din dreapta sus și completați procesul de înregistrare.
  • După înregistrare, contactați administratorul pentru verificarea profilului de către serviciul de securitate +373 68996969.
  • După confirmarea contului, veți putea rezerva echipamentele.
  • Selectați echipamentul dorit pentru închiriere.
  • Apăsați butonul „Închiriază”.
  • Va apărea un calendar în care sunt afișate intervalele disponibile. În partea dreaptă, selectați data de început și de sfârșit pentru închiriere.
  • Apăsați butonul verde „Rezervă”.
  • Veți vedea costul total al închirierii și avansul ce trebuie achitat online. Diferența poate fi plătită administratorului.
  • Apăsați pe „Plătește avansul”.
  • În câmpul „Notă pentru comandă”, specificați ora convenabilă pentru ridicarea și returnarea echipamentului.
  • Verificați că ați primit confirmarea plății pe e-mail și că rezervarea este vizibilă în calendar.
  • Dacă aveți întrebări, contactați administratorul la numărul +373 68996969.

Plata avansului pentru rezervarea echipamentelor se face online, utilizând un card bancar VISA sau MasterCard.

  • După completarea detaliilor rezervării, apăsați pe butonul „Confirmațicomanda”.
  • Veți fi redirecționat către pagina sistemului de plăți securizate al băncii, unde trebuie să introduceți detaliile cardului bancar și să confirmați plata.
  • După finalizarea cu succes a plății avansului, rezervarea dumneavoastră va fi adăugată automat în calendar. De asemenea, veți primi un e-mail de confirmare care include detaliile rezervării și regulile privind închirierea echipamentelor.

RETURNAREA BANILOR

  • Avansul nu se returnează dacă serviciile de închiriere a echipamentelor au fost anulate sau reprogramate cu mai puțin de 120 de ore (5 zile) înainte de data rezervării.
  • În cazul anulării sau reprogramării cu mai mult de 120 de ore (5 zile) înainte, avansul va fi returnat pe cardul bancar în termen de 14 zile lucrătoare de la inițierea anulării tranzacției de plată.
  • După prestarea serviciului, avansul nu se returnează.
  • FOTOMAX sau clientul pot iniția o solicitare de anulare a tranzacției de plată, parțială sau integrală, în funcție de natura și motivul solicitării.

DISPOZIȚII FINALE ȘI JURIDICE

Orice dispută apărută în legătură cu utilizarea acestui serviciu va fi soluționată pe cale amiabilă. În cazul apariției unor litigii legate de plata serviciilor de închiriere a echipamentelor FOTOMAX, care nu pot fi soluționate conform prevederilor legale, acestea vor fi rezolvate pe cale amiabilă în termen de 30 de zile lucrătoare de la momentul notificării scrise. Dacă disputa nu poate fi soluționată pe cale amiabilă, competența revine instanțelor responsabile din Republica Moldova. Prin acceptarea acestor condiții, odată cu plata avansului pentru serviciile Chirie tehnică FOTOMAX, cumpărătorul își asumă integral aceste riscuri.

SERVICIUL SUPORT CLIENȚI

Chirie tehnică FOTOMAX oferă clienților săi Serviciul Suport Clienți la telefon +373 68996969, 7 zile pe săptămână, între orele 8:00 și 21:00. Serviciul Suport Clienți oferă consultanță clienților cu privire la ofertele curente, disponibilitatea echipamentelor pentru închiriere, condițiile de rezervare și plată, precum și procesul de anulare a unei tranzacții de plată. De asemenea, Serviciul Suport Clienți are obligația de a prelua reclamațiile clienților, de a le oferi informații despre stadiul soluționării acestora și, dacă este necesar, de a asigura investigarea reclamațiilor.

Închide
0
0
Coș
Корзина пуста
Apply Coupon
Unavailable Coupons
godox2 Get 1% off